Кошик - 0 ГРН

У Вас немає товарів у кошику.

 
Return to Previous Page

Франчайзинг

Розвиток франчайзингової концепції Ювелірного Дому ZARINA стартував у 2006 році. Під брендом ZARINA активно розвивається партнерська мережа і на сьогоднішній день налічує 20 власних і 34 франчайзингових ювелірних салонів.

Вступ у франчайзингові відносини з Ювелірним Домом ZARINA - це гарантія всебічної підтримки Вашого бізнесу, професійні консультації, реклама і сучасні технології.

Купуючи франшизу (право використання торгової марки), Ви стаєте Партнером мережі ZARINA.

Після підписання договору франчайзер надає допомогу з питань розвитку мерчендайзинга та реклами, концепції бренду (Brandbook), корпоративних стандартів роботи продавців-консультантів, способів та методів ефективних продажів ювелірних виробів, дає рекомендації з питань обслуговування VIP-клієнтів, а також допомагає розробляти всі необхідні рекламні матеріали, що дозволяють максимально збільшувати комерційну привабливість магазину.

Переваги роботи франчайзингової мережі ZARINA:

  • - Спільне здійснення комплексу заходів по запуску франчайзингового магазину та його поточної роботи.
  • - Висококваліфікована підтримка на всіх етапах співробітництва.
  • - Час запуску магазину не перевищує 3-х місяців.
  • - Доставка товару в точку продажу по всій Україні завдяки власній системі логістики.
  • - Підтримання збалансованого асортименту виробів ZARINA у фірмовому магазині.
  • - Дотримання концепції мерчендайзингу - правилам формування асортименту і візуального представлення товару в магазині.
  • - Дотримання стандартів, що реалізуються в роздрібній мережі ZARINA.
  • - Можливість подальшого розвитку роздрібної мережі ZARINA в окремому місті чи регіоні.

 

Відкриття салону можливо в одному з трьох форматів за рівнем капіталовкладень і можливостей партнера, що забезпечує найбільше охоплення споживчого попиту:

  1.  ZARINA Silver (наприклад: ТРЦ  «Караван», Дніпропетровськ).
  2.  ZARINA Outlet. Головне при відборі товару в такому випадку - акцентувати увагу на товарі, який може продаватися зі знижкою до -50% (ZARINA Outlet), чи товарі середнього цінового сегменту.
  3.  ZARINA CLASSIC - магазин класу «бізнес» цінового формату «середній», «середній +»: приміщення: від 30 м2, ТРЦ першого рівня, сусідство з мережевими брендовими магазинами зі світовим ім'ям.

Перші 2 формати можливі у двох варіаціях: як магазин (від 30 м2), так і Corner (Острівець) (від 6 до 10 м2).

 

Навчання та підтримка, що надається Ювелірним Домом ZARINA франчайзинговим Партнерам:

  • - Оцінка правильності місця розташування майбутнього магазину, а також розгляд варіантів формату відкриття бутіку.
  • - Розробка інвестиційного проекту.
  • - Допомога та рекомендації в розробці дизайн-проекту магазину, торговельного обладнання та освітлення.
  • - Допомога та рекомендації в пошуку гідних підрядників.
  • - Надання брендбуку компанії та рекомендацій по підрядникам, що виконують такі роботи.
  • - Ми надаємо детальний маркетинговий план, заснований на запуску нових продуктів і колекцій. Більше того, ми надаємо промоматеріали, які допоможуть Вам створити бутік ZARINA на місцевому ринку і зібрати гідну клієнтську базу.
  • - Розрахунок оптимального асортиментного ряду при відкритті магазину та навчання візуальному мерчендайзингу.
  • - Допомога в підборі та атестації персоналу.
  • - Навчання персоналу магазину технологіям мерчандайзингу і технологіям продажів ювелірних виробів.
  • - Виїзд фахівців Ювелірного Дому на ремонт та відкриття магазину.
  • - Поставка всіх інформаційних і рекламних матеріалів, необхідних для відкриття магазину. Ювелірний Дім ZARINA надає додаткові матеріали (рекламні макети, ліфдети, шелфтокери та ін.) для національно-міжнародного просування торгової марки.
  • - На додаток до цього ми пропонуємо інтегровані маркетингові плани, які були успішно реалізовані і постійно використовуються для просування торгової марки і збільшення продажів.
  • - Надання інструкцій з продажу, тренінгбуків і додаткових матеріалів по компанії. Інструкції з продажу включають наступні статті: персонал, маркетинг, PR (зв'язки з громадськістю), ситуація на ринку, забезпечення необхідного асортименту товару та матеріально-технічні закупівлі, побудова прибуткового бутика, функціонування системи та IT, захист і безпеку, стандарти продажів і обслуговування. Крім того, ми надаємо інші, не менш важливі інструкції і матеріали для успішного відкриття та ведення бізнесу, наприклад, логотип, приклади мерчандайзингу, POS-матеріали, довідники по торговому обладнанню та ін.
  • - На додаток до нашого початкового навчання ми організовуємо необхідні тренінги з маркетингу, по комунікації та принципам мерчандайзингу та в інших областях. Ми також надаємо повну інформацію стосовно нових продуктів, які з'являються в мережі бутиків ZARINA.
  • - Контроль дотримання стандартів фірмової торгівлі.
  • - Ведення консультацій з формування замовлення товару.
  • - Ведення консультацій з усіх бізнес-процесів, пов'язаних з роботою магазину. У тому числі моніторинг фінансової діяльності.
  • - Повна юридична підтримка.

Ювелірний Дім проводить єдину комунікативну політику, надає загальнонаціональну рекламну підтримку та розробляє єдиний план рекламних заходів.

 

Успіх нашого бізнесу полягає й у постійному аналізі всіх напрямків діяльності, всіх бізнес-процесів. Незамінним інструментом є і фінансова звітність. Ми допоможемо нашим партнерам освоїти аналіз і моніторинг власної фінансової діяльності, що безумовно послужить успіху партнерського підприємства.

 

Для отримання більш докладної інформації про франшизу просимо Вас зв'язатися зі співробітниками Ювелірного Дому ZARINA:

 

  • Ірина Макушина
  • керівник Департаменту франчайзингу
  • Irina.Makushyna@zarina.ua,
  •  +38 093 384 02 56