Кошик - 0 ГРН

У Вас немає товарів у кошику.

 
Return to Previous Page

Програма Лояльності Ювелірного Дому ZARINA

Ці правила визначають умови участі у Програмі Лояльності Ювелірного Дому ZARINA, яка діє на території України у всій мережі роздрібних і дисконтних магазинів Ювелірного Дому ZARINA та в інтернет-магазині zarina.ua.

1. Терміни та їх визначення:

1.1. «Магазин (-ни) ZARINA» - вся мережа роздрібних і дисконтних магазинів Ювелірного Дому ZARINA та інтернет-магазин zarina.ua.

1.2. «Програма Лояльності» / «Програма» - система знижок при здійсненні покупок, що надається постійним покупцям магазинів ZARINA за правилами, передбаченими Програмою.

1.3. «Правила Програми Лояльності» - правила, встановлені Організатором, які визначають умови участі у Програмі Лояльності, обсяг прав і обов'язків Організатора та Учасників, розмір знижок, що надаються Учасникам Програми Лояльності, умови отримання Карти Лояльності. Правила Програми Лояльності надаються для ознайомлення кожному Учаснику шляхом розміщення на сайті zarina.ua та оповіщення у магазинах ZARINA.

1.4. «Учасник Програми Лояльності» / «Учасник» - фізична особа, яка досягла 18-річного віку, яка є власником Карти Лояльності, споживачем у розумінні Закону України «Про захист прав споживачів», яка надала свою згоду на участь у Програмі Лояльності шляхом заповнення та підписання Анкети Програми в паперовому вигляді і немає ніяких обмежень для участі у Правилах Програми Лояльності, Політиці конфіденційності та для участі в Угоді користувача.

Покупцеві, якому не виповнилося 18 років, необхідно отримати згоду батьків або інших законних представників на участь у Програмі Лояльності. Якщо батьки або інші законні представники неповнолітнього покупця не згодні з будь-якими умовами цієї Програми, покупець зобов'язаний відмовитися від участі у Програмі Лояльності.

1.5. «Організатор Програми Лояльності» - юридична особа, яка організувала Програму і володіє винятковими правами на управління та розвиток Програми Лояльності, а також його уповноважені представники.

1.6. «Анкета» - паперова реєстраційна форма, яка видається Учасникам для заповнення в місцях проведення Програми (у магазинах ZARINA). Її заповнення підтверджує бажання покупця стати Учасником Програми Лояльності. Заповнення Анкети також підтверджує згоду Учасника на всі Правила Програми Лояльності та підтверджує згоду на зберігання, обробку будь-яким способом і використання Організатором персональних даних Учасника, які знаходяться в Анкеті, на умовах цієї Програми.

1.7. «Карта» / «Карта Лояльності» - це неплатіжна пластикова карта з індивідуальним номером, яка видається Учасникові після заповнення Анкети та дає можливість отримувати знижку при купівлі ювелірних виробів у магазинах ZARINA відповідно до Правил Програми Лояльності.

1.8. «Спеціальна пропозиція» - дії та / або рекламні заходи, якими можуть скористатися Учасники в рамках додаткових Правил Програми Лояльності.

2. Загальна інформація:

2.1. У всіх магазинах Ювелірного дому ZARINA на території України діє єдина Програма Лояльності, учасником якої може стати кожен покупець мережі "ZARINA", який досяг 18-річного віку, або покупець, якому не виповнилося 18 років, якщо він отримав згоду батьків або інших законних представників на участь у Програмі Лояльності. Якщо батьки або інші законні представники покупця, який не досяг 18 років, не згодні з якою-небудь умовою цієї Програми, такий покупець зобов'язаний відмовитися від участі у Програмі Лояльності.

2.2. Всі Карти Лояльності мають індивідуальні номери і реєструються в базі даних для розрахунку індивідуальних знижок, захисту від підробок.

2.3. Учасники Програми Лояльності отримують знижку на придбання товарів у мережі магазинів Ювелірного Дому ZARINA, згідно з Правилами Програми Лояльності.

2.4. Беручи участь у Програмі, кожен Учасник підтверджує своє ознайомлення і згоду з Правилами Програми Лояльності та надає добровільну згоду на обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме включення в бази даних, зокрема і перенесення, в тому числі і транскордонний, своїх персональних даних Організатору та іншим третім особам з метою систематизації, включення їх до бази даних, направлення інформації рекламного характеру та / або в будь-яких інших цілях, що не суперечать законодавству України. Своїм підписом Учасник програми підтверджує, що ознайомлений з правами, які стосуються персональних даних, а також підтверджує, що Організатор та інші треті особи звільнені від зобов'язання направляти на адресу Учасника письмове повідомлення про права, мету збору даних та про осіб, яким передаються персональні дані. Також Учасник підтверджує, що в майбутньому не буде висувати жодних претензій до вищевказаних осіб щодо використання своїх персональних даних, зазначених в Анкеті, з метою, яка викладена вище.

2.5. Знижки Учасникам надаються за пред'явленням Карти Лояльності продавцеві перед покупкою.

2.6. Термін дії Карти Лояльності регулюється Правилами Програми Лояльності.

2.7. Організатор зберігає за собою право на свій розсуд змінювати умови Програми Лояльності в цілому або її частину, а також призупиняти або припиняти Програму Лояльності в будь-який час, як з попереднім повідомленням Учасників про це, так і без нього.

2.8. Детальну інформацію про зміни Програми Лояльності можна отримати в будь-якому магазині ZARINA або на сайті zarina.ua.

2.9. Організатор залишає за собою право відмовити будь-якому Учаснику в участі у Програмі на свій розсуд без будь-яких негативних наслідків для себе, а також залишає за собою право приймати рішення щодо всіх спірних питань, пов'язаних з Програмою Лояльності.

3. Реєстрація Учасника та отримання Карти Лояльності

3.1. Для реєстрації у Програмі Лояльності Учаснику потрібно повністю і достовірно заповнити Анкету, яку можна отримати в магазині ZARINA, підписати її та передати продавцю магазину ZARINA. Це, в свою чергу, дозволяє отримати Карту Лояльності.

3.2. Карта Лояльності активується після заповнення всіх обов'язкових полів Анкети протягом 1 робочого дня.

3.3. На одного Учасника може бути зареєстрована тільки одна Карта.

3.4. Знижка по Карті Лояльності надається тільки після її активації.

3.5. Реєстрація Карти Лояльності в загальній базі даних Організатора дозволяє отримувати інформацію про новинки, ексклюзивні послуги, знижки, спеціальні пропозиції, акції та розіграші призів від Ювелірного Дому ZARINA протягом усього строку користування Картою.

4. Правила користування Картою Лояльності

4.1. Для участі у Програмі Лояльності та отримання знижок необхідно використовувати Карту Лояльності при кожній покупці.

4.2. При відсутності Карти Лояльності в момент покупки Учасник може реєструвати кожну покупку, зроблену в магазині ZARINA, надавши номер телефону, вказаний в Анкеті, або ім'я і прізвище Учасника Програми. При відсутності Карти Лояльності знижка надається.

4.3. Карта є персональною і не може бути передана іншій особі.

4.4. Карта є власністю Організатора і може бути вилучена за рішенням Організатора або адміністрації одного з магазинів ZARINA.

5. Види Карт Лояльності і Система нарахування знижки

5.1. Види Карт Лояльності та розмір знижки по них залежать від накопиченої Учасником суми покупок в магазинах ZARINA.

5.2. Залежно від виду Карти і накопиченої суми покупок Учасник отримує знижки 5, 10 або 12% відповідно до наведеної нижче таблиці:

Вид карти

Накопичувальна сума покупок, грн.

Знижка

Срібна (silver)

20 000-50 000

5 %

Золота (gold)

50 000,01-100 000

10 %

Діамантова (diamond)

Понад 100 000

12 %

 

5.3. Срібна Карта дає право на отримання знижки в розмірі 5% після накопичення на рахунку Учасника 20 тисяч гривень за здійснені покупки в магазинах ZARINA.

5.4. Якщо загальна накопичена сума здійснених Учасником покупок в магазинах ZARINA перевищує 50 тисяч гривень, Срібну Карту можна обміняти на Золоту Карту.

5.5. Якщо загальна накопичена сума здійснених Учасником покупок перевищує 100 тисяч гривень, Учасник може обміняти свою Золоту Карту на Діамантову Карту.

5.6. Знижка по Карті Лояльності не підсумовується з іншими знижками та акційними пропозиціями в магазинах ZARINA.

5.7. Накопичена сума на Карті Лояльності Учасника не може передаватися на Карту Лояльності третіх осіб.

5.8. У разі повернення Учасником придбаного ним товару і виплати грошей за товар, придбаний з використанням Карти Лояльності, Учаснику буде вирахувана сума, зазначена в касовому чеку, з акумульованої суми покупок з подальшою зміною рівня знижки, якщо це необхідно.

5.9. Учасник Програми має можливість перевірити кількість накопиченої суми на рахунку Карти Лояльності, звернувшись до продавця в магазині ZARINA або по e-mail crm@Zarina.ua.

5.10. У разі відсутності необхідних та / або інших можливостей для нарахування суми покупки (доступу до мережі Інтернет, відсутності електроенергії, несправної роботи програмного забезпечення), вона буде нарахована на рахунок Карти Лояльності після відновлення необхідних умов протягом 1-го робочого дня.

6. Знижки до Дня народження Учасника та його рідних

6.1. До Дня народження Учасника Програми його чоловіка / дружини, дітей, батьків (батька / матері) надається знижка до 20% незалежно від виду Карти. Знижка не підсумовується з номінальною знижкою Карти Лояльності.

6.2. Термін цієї знижки обмежується 7 днями до Дня народження і 7 днями після Дня народження Учасника, його чоловіка / дружини, дітей або батьків (батька / матері).

6.3. Щоб скористатися додатковою знижкою до Дня народження родича, необхідно надати продавцю магазину документи, що підтверджують родинні зв’язки і факт Дня народження, якщо родичі не були записані в Анкеті.

7. Знижка до Дня весілля Учасника Програми

7.1. До дня весілля Учасника Програми Лояльності надається знижка номіналом 15%. Знижка не підсумовується з номінальною знижкою Карти Лояльності.

7.2. Термін надання даної знижки обмежується 14 днями до весілля Учасника та 7 днями після.

7.3. Для отримання додаткової знижки необхідно пред'явити документ, який свідчить про намір Учасника побратися або свідоцтво про шлюб Учасника.

8. Знижка до випускного вечора

8.1. До святкування шкільного випускного вечора дітей Учаснику Карти Лояльності надається знижка в розмірі 5% додатково до номінальної знижці Карти Лояльності.

8.2. Щоб скористатися знижкою, необхідно пред'явити документ, який свідчить про те, що діти закінчують останній рік навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.

8.3. Термін надання додаткової знижки обмежується 14 днями до випускного вечора.

9. Привілеї та участь в акціях

9.1. У рамках Програми Учасник має можливість отримувати додаткові знижки, беручи участь у спеціальних пропозиціях та / або акціях, які пропонує Організатор Програми на умовах, визначених Організатором.

9.2. Правила надання та розмір додаткової знижки Організатор регламентує в умовах спеціальних пропозицій і / або акцій.

9.3. Нарахування додаткових знижок здійснюється виключно при виконанні всіх умов спеціальних пропозицій і / або акцій та надання Карти до здійснення розрахунку за покупку на касі.

10. Термін дії Карти Лояльності

10.1. Карти Лояльності безстрокові, але Організатор залишає за собою право в будь-який момент припинити дію Програми, попередивши про це Учасників за один календарний місяць.

11. Додаткові умови

11.1. Знижки по Карті Лояльності не надаються на товари, які вже продаються по акціях, спеціальних пропозиціях в рамках асортименту розпродажів. Однак сума покупок цих товарів враховується в загальній накопичувальній сумі Карти, якщо інше не передбачено за умовами таких акцій і спеціальних пропозицій.

11.2. Знижка по Карті Лояльності не діє:

11.2.1. Якщо Учасник не дотримується / порушує Правила Програми Лояльності;

11.2.2. Якщо Учасник надав недостовірні анкетні дані, які вводять в оману.

11.3. Організатор залишає за собою право виключати на свій розсуд будь-які товари з Програми Лояльності.

11.4. Організатор може пропонувати Учасникам додаткові спеціальні пропозиції при проведенні рекламних і маркетингових дій та заходів.

12. Відновлення і заміна Карти Лояльності

12.1. У разі втрати (або пошкодження) Карти Лояльності, Учаснику необхідно оперативно звернутися в будь-який з магазинів ZARINA для її відновлення. Для цього необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

12.2. Втрачена Карта блокується, накопичена сума  аналогічного номіналу переноситься на нову Карту. У разі невідповідності зазначених анкетних даних Учасника - Карта Лояльності не видається.

12.3. Організатор Програми Лояльності не несе відповідальності за операції, які зроблені з Карткою Лояльності з моменту її втрати до моменту її блокування, а також не несе відповідальності за несанкціоноване використання Картки третіми особами.

 

Покупці zarina.ua можуть стати учасниками Програми Лояльності Ювелірного Дому ZARINA, заповнивши анкету.