ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ ЮВЕЛІРНОГО ДОМУ ZARINA
Ці правила визначають умови участі в Програмі Лояльності Ювелірного Дому ZARINA, що діє на території України в усій мережі роздрібних і дисконтних магазинів Ювелірного Дому ZARINA і в інтернет-магазині zarina.ua.
1. Терміни та визначення:
1.1. «Магазин (-ни) ZARINA» — вся мережа роздрібних, дисконтних магазинів Ювелірного Дому ZARINA, а також інтернет-магазин zarina.ua. 1.2. «Програма Лояльності» / «Програма» — система знижок при здійсненні покупок, що надається постійним покупцям магазинів ZARINA за правилами, передбаченими Програмою.
1.3. «Правила Програми Лояльності» — правила, встановлені Організатором, які визначають умови участі в Програмі Лояльності, обсяг прав і обов'язків Організатора та Учасників, розмір знижок, що надаються Учасникам Програми Лояльності, умови отримання Карти Лояльності. Правила Програми Лояльності надаються для ознайомлення кожному Учаснику шляхом розміщення на сайті zarina.ua та оповіщення в магазинах ZARINA.
1.4. «Учасник Програми Лояльності» / «Учасник» — фізична особа, що досягла 18-річного віку, і є власником Картки Лояльності, споживачем в розумінні Закону України «Про захист прав споживачів», що надала свою згоду на участь у Програмі Лояльності шляхом заповнення та підписання Анкети програми в паперовому вигляді, і не має ніяких обмежень для участі в Правилах програми Лояльності, Політиці конфіденційності та Угоді користувача.
Покупцеві, якому не виповнилося 18 років, необхідно отримати згоду батьків або інших законних представників на участь у Програмі Лояльності. Якщо батьки або інші законні представники неповнолітнього покупця не згодні з будь-якими умовами цієї Програми, покупець зобов'язаний відмовитися від участі в Програмі Лояльності.
1.5. «Організатор Програми Лояльності» — юридична особа, що організувала Програму і володіє винятковими правами на управління і розвиток Програми Лояльності, а також його уповноважені представники.
1.6. «Анкета» — паперова реєстраційна форма, котра видається Учасникам для заповнення в місцях проведення Програми (в магазинах ZARINA). Її заповнення підтверджує бажання покупця стати Учасником Програми Лояльності. Заповнення Анкети також підтверджує згоду Учасника з усіма Правилами Програми Лояльності і на зберігання, обробку будь-яким способом і використання Організатором персональних даних Учасника, котрі знаходяться в Анкеті, на умовах даної Програми.
1.7. «Карта» / «Карта Лояльності» — це неплатіжна пластикова карта з індивідуальним номером, котра видається Учасникові після заповнення Анкети та дає можливість отримувати знижку при купівлі ювелірних виробів в магазинах ZARINA відповідно до Правил Програми Лояльності.
1.8. «Спеціальна пропозиція» — дії і / або рекламні заходи, якими можуть скористатися Учасники в рамках додаткових Правил Програми Лояльності.
2. Загальна інформація:
2.1. У всіх магазинах ZARINA на території України діє єдина Програма Лояльності, учасником якої може стати кожен покупець мережі ZARINA, що досяг 18-річного віку, або покупець, якому не виповнилося 18 років, за згодою батьків або інших законних представників на участь у Програмі Лояльності.
2.2. Всі Карти Лояльності мають індивідуальні номери і реєструються в базі даних Організатора для розрахунку індивідуальних знижок і захисту від підробок.
2.2.1 Карта Лояльності може бути виконаною як на фізичному носії (пластикова картка), так і бути віртуальною і застосовуватися за номером телефону, закріпленим за данною карткою або за ім'я ім і прізвищем Учасника Програми.
2.3. Учасники Програми Лояльності отримують знижку на придбання товарів у всіх магазинах ZARINA відповідно до Правил Програми Лояльності.
2.4. Беручи участь у Програмі, кожен Учасник підтверджує своє ознайомлення і згоду з Правилами Програми Лояльності і надає добровільну згоду на обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме включення до баз даних, зокрема і перенесення, в тому числі і транскордонний, своїх персональних даних Організатору та іншим третім особам з метою систематизації, включення їх до баз даних, направлення інформації рекламного та / або не рекламного характеру і / або в будь-яких інших цілях, що не суперечать законодавству України. Своїм підписом Учасник програми підтверджує, що ознайомлений з правами, які стосуються персональних даних, а також підтверджує, що Організатор та інші треті особи звільнені від зобов'язання направляти на адресу Учасника письмове повідомлення про права, мету збору даних та осіб, яким передаються персональні дані. Також Учасник підтверджує, що в майбутньому не буде висувати жодних претензій до вищевказаних осіб щодо використання своїх персональних даних, зазначених у Анкеті, з метою, викладеною вище.
2.5. Знижки Учасникам надаються за пред'явленням Карти Лояльності продавцеві перед покупкою.
2.6. Термін дії Карти Лояльності регулюється Правилами Програми Лояльності.
2.7. Організатор зберігає за собою право на свій розсуд змінювати умови Програми Лояльності в цілому або її частини, а також призупиняти або припиняти Програму Лояльності в будь-який час, як з попереднім повідомленням Учасників про це, так і без нього.
2.8. Детальну інформацію про зміни Програми Лояльності можна отримати в будь-якому магазині ZARINA або на сайті zarina.ua.
2.9. Організатор залишає за собою право відмовити будь-якому Учаснику в участі в Програмі на свій розсуд без будь-яких негативних наслідків для себе, а також залишає за собою право приймати рішення щодо всіх спірних питань, пов'язаних з Програмою Лояльності.
3. Реєстрація Учасника та отримання Карти Лояльності
3.1. Для реєстрації у Програмі Лояльності Учаснику потрібно повністю і достовірно заповнити Анкету, котру можна отримати в магазині ZARINA, підписати її і передати продавцю магазину ZARINA. Це, в свою чергу, дозволяє отримати Карту Лояльності.
3.2. Карта Лояльності активується після заповнення всіх обов'язкових полів Анкети протягом 1 робочого дня.
3.3. На одного Учасника може бути зареєстрована тільки одна Карта.
3.4. Знижка за Картою Лояльності надається тільки після її активації.
3.5. Реєстрація Карти Лояльності в загальній базі даних Організатора дозволяє отримувати інформацію про новинки, ексклюзивні послуги, знижки, спеціальні пропозиції, акції та розіграші призів від Ювелірного Дому ZARINA протягом всього терміну користування Картою.
4. Правила користування Картою Лояльності
4.1. Для участі в Програмі Лояльності та отримання знижок необхідно використовувати Карту Лояльності при кожній покупці.
4.2. За відсутності Карти Лояльності в момент покупки Учасник може реєструвати кожну покупку, зроблену в магазині ZARINA, надавши номер телефону, вказаний в Анкеті, або ім'я і прізвище Учасника Програми.
4.3. Карта є персональною і не може бути передана іншій особі.
4.4. Карта є власністю Організатора і може бути вилучена за рішенням Організатора або адміністрації одного з магазинів ZARINA.
5. Види Карт Лояльності і Система нарахування знижки
5.1. Види Карт Лояльності і розмір знижки за ними залежать від накопиченої Учасником суми покупок у магазинах ZARINA.
5.2. Залежно від виду Карти і накопиченої суми покупок Учасник отримує знижки 5, 10 або 12% відповідно до наведеної нижче таблиці:
№ | Вид карти | Накопичена сума покупок (грн.) | Знижка |
---|---|---|---|
1 | Срібна (silver) | 20 000,00 -50 000,00 | 5% |
2 | Золота (gold) | 50 000,01-100 000,00 | 10% |
3 | Діамантова (diamond) | Більше ніж 100 000,00 | 12% |
5.3. Срібна Карта дає право на отримання знижки в розмірі 5% після накопичення на рахунку Учасника 20 тисяч гривень за покупки у магазинах ZARINA.
5.4. Якщо загальна накопичена сума покупок Учасника у магазинах ZARINA перевищує 50 тисяч гривень, Срібну Карту можна обміняти на Золоту Карту.
5.5. Якщо загальна накопичена сума покупок Учасника перевищує 100 тисяч гривень, Учасник може обміняти свою Золоту Картку на Діамантову Карту.
5.6. Знижка за Картою Лояльності не підсумовується з іншими знижками та акційними пропозиціями в магазинах ZARINA.
5.7. Накопичена сума на Карті Лояльності Учасника не може передаватися на Карту Лояльності третіх осіб.
5.8. У разі повернення Учасником придбаного ним товару і виплати грошей за товар, придбаний з використанням Картки Лояльності, Учаснику буде повернута сума, зазначена в касовому чеку, і вона буде вирахувана з акумульованої суми покупок з наступною зміною рівня знижки, якщо це необхідно.
5.9. Учасник Програми має можливість перевірити кількість накопиченої суми на рахунку Карти Лояльності, звернувшись до продавця в магазині ZARINA або по e-mail crm@zarina.ua.
5.10. У разі відсутності необхідних і / або інших можливостей для нарахування суми покупки (доступу в інтернет, відсутність електроенергії, несправної роботи програмного забезпечення), вона буде нарахована на рахунок Карти Лояльності після відновлення необхідних умов протягом 1-го робочого дня.
6. Знижки до Дня народження Учасника Програми
6.1. До Дня народження Учасника Програми надається знижка до 15% незалежно від виду Карти. Знижка не підсумовується з номінальною знижкою Карти Лояльності.
6.2. Термін даної знижки обмежується 7 днями до Дня народження і 7 днями після Дня народження Учасника Програми.
7. Привілеї та участь в акціях
7.1. В рамках Програми Учасник має можливість отримувати додаткові знижки, беручи участь в спеціальних пропозиціях і / або акціях, які пропонує Організатор Програми на умовах, визначених Організатором.
7.2. Правила надання та розмір додаткової знижки Організатор регламентує в умовах спеціальних пропозицій і / або акцій.
7.3. Нарахування додаткових знижок здійснюється виключно за виконанням всіх умов спеціальних пропозицій і / або акцій і надання Карти до здійснення розрахунку за покупку на касі.
8. Термін дії Карти Лояльності
8.1. Карти Лояльності безстрокові, але Організатор залишає за собою право в будь-який момент припинити дію Програми, попередивши про це Учасників за один календарний місяць.
9. Додаткові умови:
9.1. Знижки за Картою Лояльності не надаються на товари, котрі вже продаються по акціях та спеціальних пропозиціях в рамках асортименту розпродажів. Однак сума покупок цих товарів враховується в загальній накопичувальної сумі Карти, якщо інше не передбачено умовами таких акцій і спеціальних пропозицій.
9.2. Знижка за Картою Лояльності не діє:
9.2.1. Якщо Учасник не дотримується / порушує Правила Програми Лояльності;
9.2.2. Якщо Учасник надав недостовірні анкетні дані, які вводять в оману;
9.3. Організатор залишає за собою право виключати на свій розсуд будь-які товари з Програми Лояльності.
9.4. Організатор може пропонувати Учасникам додаткові спеціальні пропозиції при проведенні рекламних і маркетингових дій і заходів.
10. Відновлення і заміна Карти Лояльності
10.1. У разі втрати (або пошкодження) Карти Лояльності, Учаснику необхідно оперативно звернутися в будь-який з магазинів ZARINA для її відновлення. Для цього необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.
10.2. Втрачена Карта блокується, накопичена сума переноситься на нову Карту, аналогічного номіналу знижки. У разі невідповідності зазначених анкетних даних Учасника Карта Лояльності не видається.
10.3. Організатор Програми Лояльності не несе відповідальності за операції, проведені з Картою Лояльності з моменту її втрати до моменту її блокування, а також не несе відповідальності за несанкціоноване використання Карти третіми особами.
Покупці zarina.ua можуть стати учасниками Програми Лояльності Ювелірного Дому ZARINA, заповнивши анкету.
11. Програма CashBack
11.1. Придбавши ювелірні прикраси у мережі бутиків ZARINA, ви отримуєте CashBack у розмірі 2% від вартості покупки.
11.2. 1 грн = 1 бал, бали зараховуються на віртуальну картку CashBack і можуть бути використані вже на наступну покупку.
11.3. Бонуси за програмою CashBack та знижки по картці лояльності сумуються.
11.4. Термін дії бонусів за програмою CashBack необмежений. За допомогою балів, накопичених за системою CashBack, ви можете сплачувати до 10% від вартості наступної покупки.
11.5. Виключенням із умов накопичення та використання бонусів за програмою CashBack можуть бути інші акційні пропозиції, в яких прописані додаткові умови застосування CashBack.