Ювелирный дом ZARINA +380731190011 info@zarina.ua

Питання та відповіді

Як оплатити онлайн? Чому мені не вдається?

Після додавання виробу в корзину обираєте опцію «онлайн оплата», заповнивши всі обов’язкові поля, відкриється сторінка оплати.  

Або ж ми можемо створити посилання, яке Ви отримаєте повідомленням в зручний вам меседжер.  

При винекненні питань – звяжіться з нами, ми допоможемо!  

Також для вашої зручності, Ви можете зателефонувати в наш Call-центр за номером 0-800-20-00-11, де співробітники з радістю дпопоможуть зробити замовлення, а також відповісти на бюдь-які питання 

Чи можу я приміряти виріб на Новій Пошті? 

Так, звичайно! Перед тим, як оплатити виріб, Ви маєте змогу оглянути, приміряти прикрасу та запевнитись в тому, що це саме той виріб, який ви замовляли і який Вам пасує.  

Як діє ваша система лояльності? 

За програмою лояльності Ювелірного Дому ZARINA, ми надаємо знижки по карті лояльності (-5%, -10% та -12%). Саму ж карту Ви отримуєте автоматично після здійснення першої покупки на сайті zarina.ua або в мережі бутіків. 

Також на постійній основі діє знижка до дня народження -15%, в період 7 днів до та 7 днів після Вашої важливої дати. 

Детальніше тут.

Скільки я переплачую якщо беру оплату частинами?

При оплаті частинами ви сплачуєте лише вартість виробу. Інші платежі, комісія та послуги банку клієнтам Ювелірного Дому ZARINA – на нараховується. 

Чи зітреться родій?

Всі вироби Ювелірного Дому ZARINA є якісними. Якщо притримуватись правил догляду за ювелірними виробами, покриття не зітреться. Якщо таке всеж сталося механічним шляхом, Ви можете звернутися до одного з бутіків мережі ZARINA, де Вашу прикрасу приймуть на реставрацію. 

Чи можу я при замовленні самовивозу залишити виріб в бутіку, якщо він мені не сподобається?

Так, при замовленні виробу для примірки в магазин нашої мережі, Ви можете здійснити за професійною допомогою стиліста-консультанта примірку. Якщо Вам щось не підійшло, Ви залишаєте вироби в магазині. Ми також з радістю доставимо Вам декілька виробів на вибір! 

Чи натуральні у вас діаманти?

Так, у всіх виробах використані лише натуральні діаманти природного походження. Характеристики каменів вказані на бірці кожного виробу або прописані у вкладенні «Детальніше» в картці товару на сайті. 

Яка ціна золота за грам у виробі? 

Прикраси Ювелірного Дому ZARINA виготовляються шляхом повного або часткового ручного виробництва з викорристанням новітніх технологій. А також, як і всі витвори мистецтва, продаються з ціною за виріб. І більш того – Ви стаєте власником саме витвору мистецтва від наших найкращих майстрів!

Тому наші вироби не розраховуються за грам золота.

За якою ціною приймаєте золото? Чи можна обміняти на виріб\гроші?

Все просто! Ви звертаєтеся в бутік мережі Ювелірного Дому ZARINA 

— Кваліфікований працівник магазину оцінює вартість Ваших прикрас за курсом НБУ на день здійснення обміну. 

— На цю вартість Ви обираєте вподобані прикраси від ZARINA. Якщо вартість обраних Вами виробів перевищує вартість закупки, Ви просто  сплачуєте різницю. 

Ціна за 1 грам золота розраховується за курсом НБУ і тому постійно змінюється. Найбільш актуальну інформацію Ви можете дізнатися за телефоном гарячої лінії 0-800-20-00-11

Яка гарантія на виріб? 

Гарантія на всі вироби 2 роки. Рекламації за виробами Ювелірного Дому ZARINA – дуже рідкісне явище. Та в будь-якому випадку, в бутіку роздрібної мережі Ювелірного Дому ZARINA у Вас приймуть Ваш виріб, як для обслуговування (чистка, шліфовка) так і з приводу питань щодо рекламацій.  Гарантійним випадком вважаються виробничі дефекти та скриті виробничі дефекти виробів. 

Чи безпечна відправка НП? 

Вироби, які ми відправляємо перевізником Нова Пошта, страхуються на суму їх повної вартості, тому відправка є безпечною і ніяких ризиків не несе. При отриманні виробу на Новій Пошті, Ви завжди можете оглянути його в присутності представника перевізника, не зважаючи на форму оплати чи інші фактори. 

Як розрахуватись сертифікатом? 

Якщо ви сплачуєте на сайті - додавши товар в кошик, необхідно обрати «оплата сертифікатом» та ввести в поле номер, що знаходиться під штрих кодом та код перевірки що під скретч-покриттям біля нього.  

Якщо не вдалося на сайті, то Вам  необхідно сфотографувати сертифікат з обох сторін, стерши скретч-покриття біля шрих-коду зі звороту та надіслати фото в будь-який месенджер за номером Ювелірного Дому ZARINA - 0731190011. Ми перевіримо його за кодом та надамо Вам зворотній з’вязок. 

Де виробляються ваші прикраси?

Прикраси Ювелірного Дому ZARINA виробляються на власних підприємствах або за ліцензійними умовами на виробничих потужностях наших партнерів по всьому світі. В будь-якому разі, Ви завжди можете бути впевнені у якості прикрас, придбаних у Ювелірному Домі ZARINA. 

Загубили сережку. Чи можна виготовити таку ж? 

В більшості випадків ми можемо запропонувати Вам виготовлення другої пари виробу. Надійшліть, будь ласка, фото Вашої прикраси для уточнення можливості та строків виробництва. Або просто зателефонуйте за телефоном гарячої лінії 0-800-20-00-11

Чому Ви не пропонуєте самовивіз з деяких бутиків мережі? 

Не всі бутіки мережі Ювелірного Дому ZARINA можуть бути зонами самовивозу замовлень, оформлених в інтернет-магазині zarina.ua (повний перелік можна побачити на сайті в розділі Адреси бутиків). Також ми завжди можемо запропонувати Вам доставку замовлення нашим кур’єром в м. Київ або нашими партнерами по всій Україні. 

Як отримати Вашу карту лояльності? 

Вперше, коли Ви придбали прикрасу в Ювелірному Дому ZARINA,  в мережі бутіків або в інтернет-магазині zarina.ua,  Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності Ювелірного ДомуZARINA та вже маєте знижку -5%. Ваша картка також буде діяти, як віртуальна та буде закріплена за вказаним Вами ФІО та номером телефону. 

Чи можна обміняти виріб на інший? 

За законодавством України «Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають». Але тим не менш, є окремі індивідуальні випадки і для отримання інформації щодо саме вашого випадку, звертайтеся до бутиків власної мережі Ювелірному Дому ZARINA або до консультантів гарячої лінії на сайті zarina.ua за телефоном 0-800-20-00-11 

Чи відправляєте прикраси за межі України? 

Так, ми відправляємо прикраси за межі України службою доставки DHL. Кожний такий випадок є індивідуальним і розраховується менеджером Ювелірному Дому Zarina саме для Вас.  Оберіть на сайті zarina.ua Вашу нову прикрасу і зв’яжіться з нами за телефоном гарячої лінії 0 800-20-00-11 або іншим зручним Вам способом! 

Чому срібло жовте ? 

Справа в тому, що більшість наших виробів покриті родієм (білим, жовтим, рожевим і навіть чорним).  Родій – гіпоалергенний метал платинової групи, який використовується для надання виробам блиску та додаткового захисту від подряпин та окиснення. 

Чи можна збільшити або зменшити каблучку? Яка вартість? 

Так, в білшості випадків ми, звичайно, можемо змінити розмір виробу, а при купівлі прикраси – цю послугу ми надаємо безкоштовно. Проте, чи можемо ми змінити саме вподобаний Вами виріб, все ж таки треба уточнити. Ми залюбки Вам надамо інформацію з цього приводу, лише зверніться до опеператора Call-центру! 

Як ви можете підтвердити що каміння натуральне? Чи видаєте сертифікат?

Всі характеристики каміння вказані на бірці, що кріпиться до кожного з виробів і пломбується. Згідно чинного законодавства України, бірка є паспортом виробу.  Якщо Вам необхідний сертифікат від Національного гемологічного центру - ми також можемо Вам його надати за запитом (зазвичай це займає деякий час). 

Як відновити блиск виробу?  

Наші кваліфіковані працівники Вам з цим допоможуть! Зверніться з Вашою прикрасою до одного з бутіків мережі Ювелірному Дому Zarina, де їх приймуть на обслуговування (чистку, шліфовку чи родування). 

Чи можна замовити декілька виробів на примірку?

Так, звичайно! Ви можете замовити від 1 до 5 виробів на примірку з доставкою кур’єром по Київу або з можливістю самовивозу з одного з бутиків Ювелірному Дому Zarina. Якщо Вам потрібна більша кількість прикрас для примірки - зверніться до нашого Call-центру та ми зможемо обговорити це в індивідуальному порядку! 

Контакти/адреси бутіків 

Актуальну інформацію з цього питання Ви можете отримати за посиланням: https://zarina.ua/shops/ 

Тут Ви побачите не тільки адреси і номери телефонів, а і розташування бутиків на мапі. 

З ким можу зв’язатись з приводу співпраці? 

З приводу співпраці  ми надаємо зв’язок з нашим відділом маркетингу  через електронну пошту marketing@zarina.ua.  

З приводу працевлаштування nataliia.somka@zarina.ua  

З приводу партнерства mariia.maletska@zarina.ua  

Який у Вас графік роботи? 

Інтернет-магазин zarina.ua приймає замовлення по графіку 24\7. Call-центр працює з 9-00 до 19-00 кожен день. Графік роботи бутиків власної мережі можна подивитись тут: https://zarina.ua/shops/ 

Як нараховується CashBack и як його можна використати?

Придбавши ювелірні прикраси у мережі бутиків ZARINA, ви отримуєте CashBack у розмірі 2% від вартості покупки (1 грн = 1 бал, бали зараховуються на віртуальну картку CashBack і можуть бути використані вже на наступну покупку). Детальніше тут: https://zarina.ua/loyalty-program   

Як зрозуміти свій розмір каблучки, браслета, ланцюжка? 

Кожен окремий випадок є індивідуальним и може залежити від дуже різних факторів (ширина кільця, розміри вставок та інше). Зв’яжіться з нами і ми надамо консультацію, як саме перевірити Ваш розмір! 

Скільки коштує доставка замовлення? 

Доставка виробів безкоштовна, при замовленні від 2000грн. Детальніше про всі умови доставки можна ознайомитися тут: https://zarina.ua/dostavka-oplata

Як швидко я можу отримати своє замовлення після оформлення? 

Зазвичай процес обробки замовлень доволі швидкий, займає не більше години. В залежності від місця знаходження виробу (може знаходитися в одному з бутиків мережі) і міста доставки - весь процес займе 1-2 дні. Ми також завжди орієнтуємо клієнтів з приводу сроків при підтвердженні замовлення по телефону.  

На скільки часу я можу забронювати своє замовлення? 

Постановка обраного Вами виробу в резерв (бронування) може бути запропонована на протязі 5 днів з моменту отримання замовлення.

В окремих випадках ми можемо подовжити період резерву - детальніше Ви можете дізнатися у менеджера zarina.ua, зателефонувавши до Call-центру або написавши нам. 

Чи можна у Вас зробити ремонт виробу і в які строки? 

Так, ми пропонуємо ремонт виробів, як гарантійний, так і пост-гарантійний. Таку послугу ми надаємо в бутіках власної мережі Ювелірного Дому ZARINA, або із допомогою наших партнерів Нова Пошта. Детальну інформацію Ви можете дізнатися у операторів Call-центру.  

Чи сумуються у Вас знижки по акції та по дисконтній карті?

До кожної акції завжди прописані умови її проведення на сторінці акції. Якщо у Вас всеж таки виникли питання,  адресуйте їх оператору Call-центру - ми завжди проконсультуємо та допоможемо! 

Від чого залежить колір золота? 

Колір золота залежить від лігатури (домішки металів). Наприклад у білому золоті використовується більше домішок срібла і платінової групи металів, у рожевому та жовтому - домішки міді у різних пропорціях. 

Чи темнішає Ваше золото, срібло? 

Вироби Ювелірного Дому ZARINA є якісними і рекламації по ним - дуже рідкісне явище. Срібні вироби покриті родієм (гіпоалергенний метал платинової групи), який не темніє і зберігає Ваш виріб у бездоганному стані! 

Можна зробити гравіювання на виробі? 

Так, Ви можете замовити гравіювання для обраного Вами виробу. Ознайомитись детально можна тут: https://zarina.ua/akcii/akcija-gravirovka 

Чи можна носити постійно вироби, не знімаючи? 

Ювелірні вироби від Ювелірного Дому ZARINA - це справжні витвори мистецтва, і ми рекомендуємо знімати їх під час заняття спортом, відвідування басейнів, миття рук чи посуду. Охайне ставлення до виробів збереже їх зовнішній вид надовго! 

Як доглядати за Вашими виробами? 

Ми рекомендуємо системно проводити чистку Ваших ювелірних виробів і залюбки допоможемо Вам з цим! Зверніться до фахівців Call-центру або в один з бутиків власної мережі Ювелірного Дому ZARINA - ми надамо консультацію з приводу питань щодо догляду за вашими виробами. 

Звідки камені у Ваших виробах?  

Камені Ювелірного Дому ZARINA, які використовуються в наших виробах, офіційно купуються в Бельгії на ювелірному аукционі. Бірка на прикрасі є паспортом виробу, де і вказані характеристики каменів. 

Які у Вас є акції і де я можу з ними ознайомитися?

Всі наявні та актуальні акції з описом їх функціювання знаходяться у розділі сайту Акції. Детально можно ознайомитися тут: https://zarina.ua/akcii 

Знижка 5% при оплаті картою на сайті!

Залиште Ваш номер телефону і наш менеджер з Вами зв'яжеться

Увійдіть в особистий кабінет, щоб додати товар до списку побажань.