Як оплатити онлайн? Чому мені не вдається?
Після додавання виробу в корзину обираєте опцію «онлайн оплата», заповнивши всі обов’язкові поля, відкриється сторінка оплати.
Або ж ми можемо створити посилання, яке Ви отримаєте повідомленням в зручний вам меседжер.
При виникненні питань – зв'яжіться з нами, ми допоможемо!
Також для вашої зручності, Ви можете зателефонувати в наш Call-центр за номером 0-800-20-00-11, де співробітники з радістю дпопоможуть зробити замовлення, а також відповісти на будь-які питання
Чи можу я приміряти виріб на Новій Пошті?
Так, звичайно! Перед тим, як оплатити виріб, Ви маєте змогу оглянути, приміряти прикрасу та запевнитись в тому, що це саме той виріб, який ви замовляли і який Вам пасує.
Як діє ваша система лояльності?
За програмою лояльності Ювелірного Дому ZARINA, ми надаємо знижки по карті лояльності (-5%, -10% та -12%). Саму ж карту Ви отримуєте автоматично після здійснення першої покупки на сайті zarina.ua або в мережі бутіків одразу після заповнення анкети покупця.
Також на постійній основі діє знижка до дня народження -15%, в період 7 днів до та 7 днів після Вашої важливої дати.
Детальніше тут.
Скільки я переплачую якщо беру оплату частинами?
При оплаті частинами ви сплачуєте лише вартість виробу. Інші платежі, комісія та послуги банку клієнтам Ювелірного Дому ZARINA – на нараховується.
Чи зітреться родій?
Всі вироби Ювелірного Дому ZARINA є якісними. Якщо притримуватись правил догляду за ювелірними виробами, покриття не зітреться. Якщо таке всеж сталося механічним шляхом, Ви можете звернутися до одного з бутіків мережі ZARINA, де Вашу прикрасу приймуть на реставрацію.
Чи можу я при замовленні самовивозу залишити виріб в бутіку, якщо він мені не сподобається?
Так, при замовленні виробу для примірки в магазин нашої мережі, Ви можете здійснити за професійною допомогою стиліста-консультанта примірку. Якщо Вам щось не підійшло, Ви залишаєте вироби в магазині. Ми також з радістю доставимо Вам декілька виробів на вибір!
Чи натуральні у вас діаманти?
Так, у всіх виробах використані лише натуральні діаманти природного походження. Характеристики каменів вказані на бірці кожного виробу або прописані у вкладенні «Детальніше» в картці товару на сайті.
Яка ціна золота за грам у виробі?
Прикраси Ювелірного Дому ZARINA виготовляються шляхом повного або часткового ручного виробництва з використанням новітніх технологій. А також, як і всі витвори мистецтва, продаються з ціною за виріб. І більш того – Ви стаєте власником саме витвору мистецтва від наших найкращих майстрів!
Тому наші вироби не розраховуються за грам золота.
За якою ціною приймаєте золото? Чи можна обміняти на виріб\гроші?
Все просто! Ви звертаєтеся в бутік мережі Ювелірного Дому ZARINA
— Кваліфікований працівник магазину оцінює вартість Ваших прикрас за курсом НБУ на день здійснення обміну.
— На цю вартість Ви обираєте вподобані прикраси від ZARINA. Якщо вартість обраних Вами виробів перевищує вартість закупки, Ви просто сплачуєте різницю.
Ціна за 1 грам золота розраховується за курсом НБУ і тому постійно змінюється. Найбільш актуальну інформацію Ви можете дізнатися за телефоном гарячої лінії 0-800-20-00-11
Яка гарантія на виріб?
Гарантія на всі вироби 2 роки. Рекламації за виробами Ювелірного Дому ZARINA – дуже рідкісне явище. Та в будь-якому випадку, в бутіку роздрібної мережі Ювелірного Дому ZARINA у Вас приймуть Ваш виріб, як для обслуговування (чистка, шліфовка) так і з приводу питань щодо рекламацій. Гарантійним випадком вважаються виробничі дефекти та приховані виробничі дефекти виробів.
Чи безпечна відправка НП?
Вироби, які ми відправляємо перевізником Нова Пошта, страхуються на суму їх повної вартості, тому відправка є безпечною і ніяких ризиків не несе. При отриманні виробу на Новій Пошті, Ви завжди можете оглянути його в присутності представника перевізника, не зважаючи на форму оплати чи інші фактори.
Як розрахуватись сертифікатом?
Якщо ви сплачуєте на сайті - додавши товар в кошик, необхідно обрати «оплата сертифікатом» та ввести в поле номер, що знаходиться під штрих кодом та код перевірки що під скретч-покриттям біля нього.
Якщо не вдалося на сайті, то Вам необхідно сфотографувати сертифікат з обох сторін, стерши скретч-покриття біля шрих-коду зі звороту та надіслати фото в будь-який месенджер за номером Ювелірного Дому ZARINA - 0731190011. Ми перевіримо його за кодом та надамо Вам зворотній з’вязок.
Де виробляються ваші прикраси?
Прикраси Ювелірного Дому ZARINA виробляються на власних підприємствах або за ліцензійними умовами на виробничих потужностях наших партнерів по всьому світі. В будь-якому разі, Ви завжди можете бути впевнені у якості прикрас, придбаних у Ювелірному Домі ZARINA.
Загубили сережку. Чи можна виготовити таку ж?
В більшості випадків ми можемо запропонувати Вам виготовлення другої пари виробу. Надійшліть, будь ласка, фото Вашої прикраси для уточнення можливості та строків виробництва. Або просто зателефонуйте за телефоном гарячої лінії 0-800-20-00-11
Чому Ви не пропонуєте самовивіз з деяких бутиків мережі?
Не всі бутіки мережі Ювелірного Дому ZARINA можуть бути зонами самовивозу замовлень, оформлених в інтернет-магазині zarina.ua (повний перелік можна побачити на сайті в розділі Адреси бутиків). Також ми завжди можемо запропонувати Вам доставку замовлення нашим кур’єром в м. Київ або нашими партнерами по всій Україні.
Як отримати Вашу карту лояльності?
Вперше, коли Ви придбали прикрасу в Ювелірному Дому ZARINA, в мережі бутіків або в інтернет-магазині zarina.ua, Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності Ювелірного ДомуZARINA та вже маєте знижку -5%. Ваша картка також буде діяти, як віртуальна та буде закріплена за вказаним Вами ПІБ та номером телефону.
Чи можна обміняти виріб на інший?
За законодавством України «Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають». Але тим не менш, є окремі індивідуальні випадки і для отримання інформації щодо саме вашого випадку, звертайтеся до бутиків власної мережі Ювелірному Дому ZARINA або до консультантів гарячої лінії на сайті zarina.ua за телефоном 0-800-20-00-11
Чи відправляєте прикраси за межі України?
Так, ми відправляємо прикраси за межі України службою доставки DHL. Кожний такий випадок є індивідуальним і розраховується менеджером Ювелірному Дому Zarina саме для Вас. Оберіть на сайті zarina.ua Вашу нову прикрасу і зв’яжіться з нами за телефоном гарячої лінії 0 800-20-00-11 або іншим зручним Вам способом!
Чому срібло жовте ?
Справа в тому, що більшість наших виробів покриті родієм (білим, жовтим, рожевим і навіть чорним). Родій – гіпоалергенний метал платинової групи, який використовується для надання виробам блиску та додаткового захисту від подряпин та окиснення.
Чи можна збільшити або зменшити каблучку? Яка вартість?
Так, в білшості випадків ми, звичайно, можемо змінити розмір виробу, а при купівлі прикраси – цю послугу ми надаємо безкоштовно. Проте, чи можемо ми змінити саме вподобаний Вами виріб, все ж таки треба уточнити. Ми залюбки Вам надамо інформацію з цього приводу, лише зверніться до опеператора Call-центру!
Як ви можете підтвердити що каміння натуральне? Чи видаєте сертифікат?
Всі характеристики каміння вказані на бірці, що кріпиться до кожного з виробів і пломбується. Згідно чинного законодавства України, бірка є паспортом виробу. Якщо Вам необхідний сертифікат від Національного гемологічного центру - ми також можемо Вам його надати за запитом (зазвичай це займає деякий час).
Як відновити блиск виробу?
Наші кваліфіковані працівники Вам з цим допоможуть! Зверніться з Вашою прикрасою до одного з бутіків мережі Ювелірному Дому Zarina, де їх приймуть на обслуговування (чистку, шліфовку чи родування).
Чи можна замовити декілька виробів на примірку?
Так, звичайно! Ви можете замовити від 1 до 5 виробів на примірку з доставкою кур’єром по Київу або з можливістю самовивозу з одного з бутиків Ювелірному Дому Zarina. Якщо Вам потрібна більша кількість прикрас для примірки - зверніться до нашого Call-центру та ми зможемо обговорити це в індивідуальному порядку!
Контакти/адреси бутіків
Актуальну інформацію з цього питання Ви можете отримати за посиланням: https://zarina.ua/shops/
Тут Ви побачите не тільки адреси і номери телефонів, а і розташування бутиків на мапі.
З ким можу зв’язатись з приводу співпраці?
З приводу співпраці ми надаємо зв’язок з нашим відділом маркетингу через електронну пошту marketing@zarina.ua.
З приводу працевлаштування nataliia.somka@zarina.ua
З приводу партнерства mariia.maletska@zarina.ua
Який у Вас графік роботи?
Інтернет-магазин zarina.ua приймає замовлення по графіку 24\7. Call-центр працює з 9-00 до 19-00 кожен день. Графік роботи бутиків власної мережі можна подивитись тут: https://zarina.ua/shops/
Як нараховується CashBack и як його можна використати?
Придбавши ювелірні прикраси у мережі бутиків ZARINA, ви отримуєте CashBack у розмірі 2% від вартості покупки (1 грн = 1 бал, бали зараховуються на віртуальну картку CashBack і можуть бути використані вже на наступну покупку). Детальніше тут: https://zarina.ua/loyalty-program
Як зрозуміти свій розмір каблучки, браслета, ланцюжка?
Кожен окремий випадок є індивідуальним и може залежити від дуже різних факторів (ширина кільця, розміри вставок та інше). Зв’яжіться з нами і ми надамо консультацію, як саме перевірити Ваш розмір!
Скільки коштує доставка замовлення?
Доставка виробів безкоштовна, при замовленні від 2000грн. Детальніше про всі умови доставки можна ознайомитися тут: https://zarina.ua/dostavka-oplata
Як швидко я можу отримати своє замовлення після оформлення?
Зазвичай процес обробки замовлень доволі швидкий, займає не більше години. В залежності від місця знаходження виробу (може знаходитися в одному з бутиків мережі) і міста доставки - весь процес займе 1-2 дні. Ми також завжди орієнтуємо клієнтів з приводу сроків при підтвердженні замовлення по телефону.
На скільки часу я можу забронювати своє замовлення?
Постановка обраного Вами виробу в резерв (бронування) може бути запропонована на протязі 5 днів з моменту отримання замовлення.
В окремих випадках ми можемо подовжити період резерву - детальніше Ви можете дізнатися у менеджера zarina.ua, зателефонувавши до Call-центру або написавши нам.
Чи можна у Вас зробити ремонт виробу і в які строки?
Так, ми пропонуємо ремонт виробів, як гарантійний, так і пост-гарантійний. Таку послугу ми надаємо в бутіках власної мережі Ювелірного Дому ZARINA, або із допомогою наших партнерів Нова Пошта. Детальну інформацію Ви можете дізнатися у операторів Call-центру.
Чи сумуються у Вас знижки по акції та по дисконтній карті?
До кожної акції завжди прописані умови її проведення на сторінці акції. Якщо у Вас всеж таки виникли питання, адресуйте їх оператору Call-центру - ми завжди проконсультуємо та допоможемо!
Від чого залежить колір золота?
Колір золота залежить від лігатури (домішки металів). Наприклад у білому золоті використовується більше домішок срібла і платінової групи металів, у рожевому та жовтому - домішки міді у різних пропорціях.
Чи темнішає Ваше золото, срібло?
Вироби Ювелірного Дому ZARINA є якісними і рекламації по ним - дуже рідкісне явище. Срібні вироби покриті родієм (гіпоалергенний метал платинової групи), який не темніє і зберігає Ваш виріб у бездоганному стані!
Можна зробити гравіювання на виробі?
Так, Ви можете замовити гравіювання для обраного Вами виробу. Ознайомитись детально можна тут: https://zarina.ua/akcii/akcija-gravirovka
Чи можна носити постійно вироби, не знімаючи?
Ювелірні вироби від Ювелірного Дому ZARINA - це справжні витвори мистецтва, і ми рекомендуємо знімати їх під час заняття спортом, відвідування басейнів, миття рук чи посуду. Охайне ставлення до виробів збереже їх зовнішній вид надовго!
Як доглядати за Вашими виробами?
Кожен власник ювелірних виробів знає, наскільки важливим є регулярний догляд за прикрасами та їх очищення від забруднень. Наші експерти діляться порадами, як доглядати за ювелірними прикрасами, дотримуючись яких ви збережете їх зовнішній вигляд на багато років. Ми розповімо вам, як почистити прикраси вдома за допомогою підручних засобів. Важливо віддавати прикраси на професійну чистку не рідше 1 разу на 6 місяців. Це дозволить підтримувати ювелірні вироби у належному стані, і вони будуть радувати вас багато років.
Загальні поради. Зберігання ювелірних виробів
Догляд за будь-якою прикрасою починається із правильного зберігання. Ідеальним способом зберігання є ювелірні скриньки: у них передбачені відсіки для всіх видів виробів, і вони виготовлені із матеріалів, які на 100% безпечні для ваших прикрас. Зберігайте золоті прикраси окремо від виробів з інших благородних металів, а також від біжутерії. Якщо є можливість, розділяйте вироби за пробами золота (пам'ятайте, чим більше домішок у золоті – тим твердіше метал, відповідно, "чистіше" золото більш схильне до фізичних пошкоджень). В разі відсутності ювелірної скриньки, ювелірні вироби допускають зберігання в спеціальних мішечках.
Також слід дотримуватися простих правил:
- Не піддавайте прикраси тривалому впливу прямих сонячних променів та критично високих чи низьких температур.
- Знімайте прикраси під час відвідування ванної, сауни, басейну. Прикраси не люблять вологу.
- Обов'язково знімайте ювелірні вироби під час контакту з хімікатами та абразивними речовинами.
- Спочатку робіть макіяж і зачіску, а потім надягайте улюблені прикраси – так ви захистите їх від контакту з лаком для волосся та косметикою.
- Рекомендована періодичність ультразвукової чистки ювелірних виробів – 1 раз на шість місяців.
Догляд за золотими прикрасами
Ми рекомендуємо професійний догляд за ювелірними прикрасами. Але якщо очистити прикрасу хочеться прямо зараз, а бажання відвідувати ювелірний бутик немає, можна використовувати один із способів, як доглядати золоті прикраси в домашніх умовах, наведених нижче. Пам'ятайте, більшість перерахованих методів краще не застосовувати на виробах з дорогоцінним та напівдорогоцінним камінням. Про догляд за прикрасами зі вставками читайте нижче.
Універсальним методом очищення золотих прикрас є мильний розчин. Розчиніть кілька крапель мила в теплій (не гарячій) воді та замочіть у них вироби. Це розм'якшить бруд, і ви зможете змити його, після замочування, під струменем води. Замість мила може використовуватися рідкий засіб для миття посуду.
Якщо забруднення накопичились в місцях кріплення каменів або в жолобках виробу, скористайтеся сольовим розчином: розчиніть у склянці теплої води дві ложки кухонної солі і замочіть в соляному розчині прикраси на 12 годин. Простежте, щоб у розчині не залишилося кристаликів солі – вона може пошкодити м'який метал. Після замочування, промийте прикраси під проточною водою і протріть м'якою тканиною.
Якщо вам потрібно очистити виріб із матового золота, слід враховувати той факт, що використання абразивів зіпсує матовий ефект на поверхні прикраси. Використовуйте делікатніший спосіб очищення: мильний розчин або розчин аміаку.
Догляд за срібними прикрасами
Перше, що необхідно враховувати при користуванні ювелірними прикрасами зі срібла – це м'якість цього металу. Його дуже легко деформувати, зіпсувавши зовнішній вигляд виробу, тому срібні вироби варто носити акуратно, не чинячи на них фізичного впливу, а зберігати в спеціальних коробочках, не допускаючи тертя прикрас одна об одну. Наступне, що важливо відзначити, - це факт, що срібло темніє з часом. Для повернення йому первозданного вигляду, скористайтеся однією з наступних порад:
- Замочіть прикраси у слабкому мильному розчині та делікатно очистіть від забруднень, використовуючи м'яку зубну щітку. Використовуйте мило з нейтральним рівнем рН. Цей метод досить універсальний, не підходить лише виробам з перлами.
- Регулярно використовуйте тканину для полірування виробів. Її можете придбати у будь-якому ювелірному бутику. Пам'ятайте, вона може лише відполірувати вироби, але не усуне існуючі подряпини.
- Срібло любить, коли його носять. Чим частіше ви носите срібні прикраси, тим більше вони збережуть свій блиск.
- При зберіганні срібла, керуйтеся нашими загальними рекомендаціями, а також пам'ятайте, що чим нижча вологість у місці зберігання прикрас, тим краще.
- Додайте кілька крапель нашатирного спирту в теплу воду і помістіть прикраси туди на 1 хвилину. Потім ретельно промийте під проточною водою. Це поверне виробам блиск. Цей спосіб небезпечний для прикрас із чорнінням металу або вставками перлів.
Пам'ятайте, що ці методи підходять виключно для прикрас зі срібла. В асортименті Ювелірного Дому ZARINA представлені срібні прикраси з покриттям родієм, що захищає їх від потемніння, але вносить незначні корективи у догляд за ними. Так, у жодному разі, не допускається використання абразивів для усунення забруднень. При чистці прикрас з родієвим покриттям, можна скористатися тільки слабким мильним розчином або професійною ультразвуковою чисткою.
Догляд за ювелірними прикрасами з камінням та мінералами
Зберігати вироби з камінням потрібно таким чином, щоб вони не контактували з іншими виробами. Так, діамант може подряпати будь-який виріб, поряд з яким зберігатиметься. Тому краще виділити кожній прикрасі свій відсік у ювелірній скриньці. Найчастіше, більшість забруднень накопичуються у місцях кріплення каміння. Але, для безпечної чистки, ми радимо дізнатися у ювеліра про допустимі способи, адже каменю можна завдати непоправної шкоди. Так, топази вкрай чутливі до високих температур, а опали – до абразивів. Більш того, надто інтенсивні спроби вичистити камінь можуть призвести до пошкодження кріплення та розхитування. Будьте обережні і завжди дотримуйтесь порад ювеліра.
У бутіках ZARINA ви можете скористатися безкоштовною послугою ультразвукової чистки прикрас, завдяки якій вони заграють у променях сонця, як у перший день покупки.
Звідки камені у Ваших виробах?
Камені Ювелірного Дому ZARINA, які використовуються в наших виробах, офіційно купуються в Бельгії на ювелірному аукционі. Бірка на прикрасі є паспортом виробу, де і вказані характеристики каменів.
Які у Вас є акції і де я можу з ними ознайомитися?
Всі наявні та актуальні акції з описом їх функціювання знаходяться у розділі сайту Акції. Детально можно ознайомитися тут: https://zarina.ua/akcii
Хто власник компанії Faberge?
Фаберже — британська ювелірна компанія, що повністю належить дочірній компанії Gemfields Group Limited, компанії, зареєстрованій на фондових біржах Лондона (AIM) і Йоганнесбурга.
Чи співпрацює компанія Faberge з країною агресором?
Фаберже не має ні торгової мережі, ні команди в Росії.
Фаберже не постачає та не виробляється в Росії.
Фаберже не пов’язаний ні з Музеєм Фаберже в Баден-Бадені (Німеччина), ні з Музеєм Фаберже в Санкт-Петербурзі (Росія).