Ювелірний Дім ZARINA увійшов до топ-20 найдорожчих брендів
Ювелірний Дім ZARINA увійшов до топ-20 найдорожчих брендів рітейлерів України за версією видання «Главком».
Днями авторитетний новинарний і бізнесовий ресурс Главком презентував рейтинг найдорожчих національних брендів за підсумками 2020 року. Список складено на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting. Згідно з цими розрахунками, за минулий рік загальна вартість першої сотні українських брендів збільшилася на 1,4%, і зараз становить $6,2 млрд. Порівняно з топ-20 попередніх років, у списку лідерів є певні зміни. Сектор роздрібної торгівлі виявився найбільш швидкозростаючим і конкурентним в епоху коронавірусу. У першій сотні найдорожчих брендів у 2020 році лідерами стали 20 компаній, що пов’язані з рітейлом — Нова пошта, Rozetka, АТБ, ОККО, Епіцентр, Сільпо та інші. Цього року до списку лідерів включено і Ювелірний Дім ZARINA.
Чому цей рейтинг є важливим? Тому, що розвиток і зростання великих компаній — це нові робочі місця і стабільні зарплати, а саме такого зростання і стабільності потребує суспільство. Для ZARINA це — чудове досягнення, котре було б неможливим без поціновувачів і лояльних клієнтів бренду. Команда ZARINA щиро вдячна всім, хто долучився, і докладе всіх зусиль, щоб у наступному рейтингу позиції компанії покращились.
ZARINA увійшла до ТОП 100 найуспішніших брендів України за рейтингом 2020 року.
![Ювелірний Дім ZARINA увійшов до топ-20 найдорожчих брендів38](https://zarina.ua/media/blog/cache/800x653/magefan_blog/RAU-News-Mobile_1__1.jpg)