Оновлений Ювелірний Дім ZARINA: компанія запускає новий формат бутиків
Будь-який великий бренд має завжди бути актуальним і відповідати запитам своєї аудиторії. Саме тому Ювелірний Дім ZARINA завжди слідкує за трендами, а іноді навіть створює їх! На сьогодні ZARINA — це 5 саб-брендів, кожний з котрих має свій унікальний характер, свою стихію, свою аудиторію. Вони створені для того, щоб задовольнити смаки шанувальниць ZARINA, що різняться за характером, настроєм і вподобаннями. Для того, щоб гармонійно поєднати ці саб-бренди й уподобання клієнтів ZARINA у часі і просторі, Ювелірний Дім запускає оновлений формат бутика.
Основою оновленого інтер’єру став легкий, вишуканий, природний і елегантний дизайн з використанням трендового кольору “пудрова троянда”. Кожному з саб-брендів також виділена окрема зона, котра передає його характер через колір і певну структуру. Наприклад, для саб-бренду FINE дизайнери ZARINA використали стіну з графітового сланцю, що символізує впевненість, стиль та витончений смак. Для саб-бренду STORY — панно зі справжнього зеленого моху, як символ природності, циклічності, розвитку і водночас — ніжної романтики. Таким чином клієнти і клієнтки Ювелірного Дому зможуть швидко обрати “свою стихію”. Перший бутик у новому форматі вже відкрито у київському ТРЦ “Блокбастер Молл” (пр. Степана Бандери, 36).
Новий формат бутиків ZARINA є відображенням концепту: ми всі — різні, але для того, щоб бути разом, не потрібно відмовлятись від своєї індивідуальності. Гармонія поєднань можлива! Бо кожен з нас — найбільша цінність.
![Оновлений Ювелірний Дім ZARINA: компанія запускає новий формат бутиків993](https://zarina.ua/media/blog/cache/800x653/magefan_blog/New-Shop-News-Mobile_1.jpg)